[Isu] Video lucah Melia Aimelia adalah fitnah

Melia Aimelia lapor SKMM berhubung fitnah video lucah

Video lucah yang dikaitkan dengan Melia Aimelia sekali lagi menjadi PANAS setelah menjadi sejuk seketika. Sebelum ini, video bogel Melia Aimelia telah tersebar meluas menerusi laman blog dan portal hiburan. Melia Aimelia telah pun menafikan sekeras-kerasnya bahawa individu dalam aksi lucah tersebut bukan dirinya.



Konklusinya ianya sekadar gosip kalau tidak betul,cukuplah sekadar menafikannya Pasti umum boleh menerima.Jika perkara ini berlarutan dan disensasikan lagi,maka tentulah akan memberi kesan yang lebih mendalam lagi kepada pihak yang terbabit.

Isu video bogel Melia Aimelia menjadi PANAS semula apabila ia dijadikan tajuk utama di akhbar Harian Metro. Harian Metro telah membuat wawancara bersama pemilik blog yang menyebarkan gosip  video bogel Melia Aimelia. Pemilik blog tersebut telah menyatakan bahawa dakwaan mereka mengenai video bogel Melia Aimelia adalah benar. Ini adalah berdasarkan bukti yang mereka ada.

KUALA LUMPUR: “Kami tidak pernah melakukan ‘superimpose’ atau berniat mengaibkan dia Apa yang kami paparkan pada blog itu benar dan kami ada bukti sahih,” kata Nor Hamzie Hambali, 27, juga pemilik blog hiburan popular, RotiKaya.com menjawab dakwaan pelakon, Melia Aimelia mengenai penyebaran gambar bogelnya baru-baru ini 
Pelakon yang sebelum ini pernah membintangi filem Karipap-Karipap Cinta itu semalam menafikan di sebuah akhbar kononnya gambar bogel yang disiarkan blog hiburan itu tidak benar dan satu fitnah yang bertujuan mengaibkan.
Melia membuat laporan kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mendakwa dirinya difitnah blog hiburan berkenaan Hamzie yang ditemui semalam menyifatkan tindakan Melia sebagai mengikut rasa marah semata-mata tanpa memikirkan kesannya kemudian hari.
Kami ada video gambar bogel milik Melia yang diberikan seorang aktor terkenal sebelum ini. Lantas sebagai penyelia sebuah laman sesawang gosip artis hiburan, kami melaporkannya
P/s : Dewasa ini fitnah memang banyak terjadi.



The Editorial Team of Skandal Malaysia consists of two newbie Blogger Admin (Founder of Skandal.com) and Malaysian (Founder of Malaysian.com).

0 Response to "[Isu] Video lucah Melia Aimelia adalah fitnah "

Post a Comment

Terima kasih kerana memberikan komen yang sopan dan berhemah. Pihak admin tidak bertanggungjawab di atas sebarang komen pengunjung blog ini. Setiap komen adalah pendapat dan pandangan peribadi individu yang memberikan komen.